Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Wycieczka klas VIA i VIIA SP11 do Poznania i Kórnika

Dnia 29.09.2017 uczniowie klas VIA i VIIA SP 11 uczestniczyli w wycieczce klasowej do Poznania i Kórnika. Pierwszym punktem wyjazdu był Kórnik. Po Przybyciu na miejsce spotkaliśmy się z przewodnikiem, który oprowadził nas po Zamku i opowiedział nam ciekawe opowieści, a także zwiedziliśmy takie zakamarki jak: Sień, Pokój Władysława Zamoyskiego, Pokój Generałowej, Salon, Salonik, Czarną Salę, Jadalnie i wiele innych miejsc.

Następnie przejechaliśmy do Poznania. Po dotarciu na miejsce udaliśmy się do Muzeum Rogalowego, gdzie zobaczyliśmy i poznaliśmy tajniki wypiekania słynnych Rogali Świętomarcińskich. Po zwiedzaniu Muzem Rogalowego udaliśmy się do Palmiarni, gdzie spotkaliśmy się z przewodnikiem, który oprowadził nas po Palmiarni. Zobaczyliśmy tam różnego rodzaju gatunki roślin, a także akwarium w którym znajduje się 170 gatunków ryb z różnych stron świata oraz 40-rodzajów roślin wodnych. Po dniu pełnym wrażeń w godzinach wieczornych wróciliśmy do domu. Wyjazd uważamy za bardzo udany.

Zdjęcia z wyjazdu znajdują się we wrześniowej galerii.

Aktualności

strony www strony www strony www strony www strony www