Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Rekrutacja - listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych

Szanowni Państwo, Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, Wydział Edukacji informuje,
iż zgodnie z czasowym ograniczeniem zajęć dydaktyczno - wychowawczych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz w związku z zagrożeniem epidemicznym informuję, że powyższa sytuacja nie wpływa na zawieszenie lub zmianę terminów postępowania rekrutacyjnego do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Gorzów Wielkopolski. W związku z powyższym dziś o godzinie 13.00. Dyrektorzy wywieszają na drzwiach szkoły od wewnątrz budynku listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. Dyrektorzy szkół zostali zobowiązani do powiadomienia rodziców kandydatach zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych (rekrutacja dzieci spoza obwodu szkoły) drogę elektroniczną lub telefonicznie. Jednocześnie przypominam, że dzieci z obwodu szkoły mają zapewnione miejsce z urzędu. Informuję, iż kolejny etap rekrutacji - Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia  w dniach od 20.03.2020 r. do 06.04.2020 r. do godziny 13.00 odbywa się w sposób następujący:

  1. wydrukowane i podpisane oświadczenie woli rodzic skanuje i przesyła na adres mailowy szkoły
lub,
  1. wydrukowane i podpisane oświadczenie woli rodzic może przesłać na adres mailowy szkoły wykonując zdjęcie aparatem w telefonie komórkowym lub innym przenośnym urządzeniem z dostępem do internetu
lub,
  1. rodzic może przesłać oświadczenie woli pocztą tradycyjną na adres szkoły
 lub,
  1. wydrukowane i podpisane oświadczenie woli rodzic może złożyć na wejściu do szkoły                w specjalnie przygotowanej skrzynce podawczej w godzinach pracy szkoły
lub,
  1. w wyjątkowych sytuacjach braku możliwości przesłania lub złożenia oświadczenia woli w szkole do   06.04.2020 r. do godziny 13.00, rodzic może telefonicznie potwierdzić wolę zapisu dziecka podając imię i nazwisko dziecka. Oświadczenie woli w wersji papierowej powinno być dostarczone do szkoły w pierwszym dniu odwołania czasowego ograniczenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych
lub,
  1. w wyjątkowych sytuacjach (brak możliwości wydruku, brak dostępu do internetu) rodzic może pobrać i wypełnić oświadczenie woli własnym długopisem przy wejściu do szkoły i złożyć do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej.
 
 
Dyrektor Wydziału Edukacji
Renata Pliżga

Aktualności


strony www strony www strony www strony www strony www